Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Where are you Pablo?

Nu, efter tre frukostar och en lunch, ska jag äta middag snart. Hemmagjorda köttbullar som pappa står och steker just nu. Det luktar så gott att jag håller på att springa ner och äta upp dem allihop!

Annars så har jag varit hemma hos Olivia en stund idag, som jag också skrev i inlägget nedan. Och när hon åkte iväg för att träna så åkte även jag och Johanna in till Kungsbacka och tränade (vi höll på att dö, i alla fall jag). Och nu är jag jättetrött, fast det kan bero på att jag bara sov knappt 5 timmar inatt också. OCH KÖTTBULLARNA LUKTAR SÅ GOTT! Nu går jag ner och hjälper pappa steka så att det blir mat någon gång!


Detta var dagens andra frukost (kanske var tur att jag tränade).

Postat av: Olivia

åååh polka... kanelbulle!!! den där juicen kan du behålla... älskar låten (rubrik) älskar att du länkar våra bloggar jao, och älskar KÖTTBULLAAAAR!!! gimme gimme. fast vänta, JAG HAR JU MORMORS KÖTTFÄRSSÅS!!!! muhaha

2011-08-03 @ 00:40:01
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-