Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Vadå, och stal alla ännu större stenar?

Hej bloggen. Jag är superslö och lite hungrig men ändå tänkte jag blogga lite eftersom att det inte blev av igår. Jag har varit med Marcus under de senaste dagarna och vi har spelat massa tower defence, fruit ninja, sett på lite film, lagat mat, ätit mat (som man brukar göra när man har lagat den) och lite annat, har varit jättemysigt!

Nu har jag legat här i sängen ett ganska långt tag och funderar på att göra något. Plugga lite kanske, eller äta. Ja, jag lär väl höra av mig. Här är i alla fall en bild på min middag igår. Mat!! Mmmhh.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-