Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tisdag

Idag var en sådan lagom jobbig dag. Ni vet som när man sitter på bussen och kommer på att man har glömt ipodhörlurarna eller när man slubblar över en kant varje gång man går just den vägen under dagen, när inte en enda låt funkar att lyssna på, när man inte hinner äta eller när man missar bussen precis på sekunden.

Ni vet, sådär småirriterande.

Ja. Så just nu försöker jag hitta någon musik att lyssna på, för ingenting verkar stämma med min känsla just nu. Jag är också jättetrött (nu när jag ändå höll på att klaga). Vänta, jag hittar säkert något mer att klaga på..
Jo! Idag (förrutom Engelska B som jag ska gå någon vecka till) var det bara C-kurser, Matte, Svenska och Engelska C. Och, jag vet inte, jag mår bara allmänt smådåligt.

Fy och blä. Nu drar jag och gör något annat. Hejdå.

Postat av: Olivia

tisdags var den värsta dagen på länge, för mig iallafall. Tisdagar har seriöst en förbannelse över sig

2011-08-24 @ 15:58:04
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-