Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Skola, trötthet och varm choklad

Idag skjutsade snälla Anki mig, Frida och Joel till skolan klockan 8. Första lektionen var psykologi, det kan nog bli intressant. Jag tog samma kurs i USA (psykologi A) och den var ganska kul, dock inte lika rolig som sociologi. MEN i alla fall, vi satt och skrev och skrev och skrev och efter att jag skrivit 5 a4 sidor (tror jag) så var lektionen slut och jag var klar (passade ganska bra). Vi köpte också varm choklad under den lektionen (behövdes!).
Lektion 2 var Medie kommunikation och där gjore vi inte så mycket och sedan var det lunch och sist svenska i två timmar.

Efter skolan gick jag och Marcus och åt pizza och sedan åkte vi hem, han till sig och jag till mig, ja ni fattar. Jag åker nog till honom sedan men först ska jag plugga lite körkort hade jag tänkt. (Känns som om det är dags att börja nu när det är en månad kvar). Önska mig lycka till!



Postat av: Olivia

Lycka till min vän!

2011-08-25 @ 22:33:32
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-