Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sitter på trafikskolan

Jag gjorde ett utav de där testen man måste klara för att få ta teoriprovet senare. Man ska få 63 och jag fick 49. Haha. Men för en person som inte har pluggat eller använde boken över huvud taget så kanske det var ganska bra. Långt ifrån godkänt men ganska bra.

Vi säger det i alla fall. Nu kanske jag borde börja plugga om jag ska ta det där körkortet i september/oktober.

Postat av: Olivia

faktiskt, väldigt bra!!!! haha jag fick 51 på repititionsfrågorna precis innan jag skulle göra teoriprovet. så ja, braaa emma!

2011-08-03 @ 00:41:39
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-