Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Love is when you want a kiss and you get bit

Hallå världen. Dagen började med en tandläkartid klockan 10 i 8 och sedan tog jag bussen halv 9 (börjar jag bli som Dagge nu och skriver alla tider?) in till Kungsbacka och gick till skolan. Samhäll B lektionen (som är 3 timmar) höll på länge och efter halva den lektionen så gick vi mot biblioteket för att låna böcker till samhällsuppgiften men biblioteket var stängt (bra koll där) så vi fick sluta den lektionen på plats och Niklas lovade att vi skulle få slå honom nästa lektion, OCH bjuda på kaffe.
Så journalisttjejerna (Jag, Frida, Thilda, Emmy, Olivia, Nathalie och Johanna) tog en sväng på kungsmässan och sedan gick vi och åt thaimat (oh ah ah) innan vi gick tillbaka till skolan. Då hade vi ett tretimmarspass till med textkommunikation men vi fick sluta en timma tidigare så jag tog bussen till Anneberg och hem till Marcus. Vi kokade korv och pluggade körteori i timmar och sedan kollade vi på TV med Victor tills det var mat. Efter maten åkte jag hem och kollade på Robinson med mamma och pappa och nu ska jag klara ett till teoriprov innan jag somnar.

Ha en trevlig dag, nu rullar vi. (Skattkammarplaneten)


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-