Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lite snabbt


Åkte hem till Marcus Lördag kväll. Det var mörkt. Jag stannade tills imorse. Vi kollade på film, åt mat och lite annat slappt. Mysigt.


Efter att ha tagit bussen från Anneberg till Kunsbacka, haft Matte C, Svenska (Kollade på Zombieland), Matte C igen, Engelska och sedan behövt gå för att ha körlektion köpte jag en negerboll. "Jag behövde det".


Körskola och McDonaldsglass med tjejerna.

Nu är jag hemma. Skall skriva Engelska, göra Expobloggen och plugga körkort. Hejdå.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-