Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hjälp

Okej, jag har ett litet dilemma. Typ dagens I-landsproblem.

Det är såhär att jag ska gå Matte C, antingen iår eller i trean. Det är inte det som är problemet, utan problemet är om jag ska gå det detta året eller vänta med det. Jag vill ju gå det nu, för det första för att några utav mina vänner går det detta året och för att det skulle vara så skönt att bli av med det. MEN, om jag ska gå det så offrar jag alla mina (2) sovmornar (varav en är till halv 1). Och så får jag en håltimma på över 3 timmar på tisdagar då jag redan har en håltimma på 4 timmar på måndagar.

Förstår ni? Är det värt? Vad ska jag göra?

Postat av: Johanna

Läs det nuuuu! Om ett år har du glömt allt.. och du kan leka med mej på håltimman!

2011-08-21 @ 22:26:17
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÄS DET NU! PROMISE, DU KOMMER INTE ÅNGRA DIG!

2011-08-22 @ 17:53:22
URL: http://gallingebryden.devote.se
Postat av: Anonym

om du känner att du orkar med det i år så kör på! i trean är det mycket annat med studenten och festande som vill hinnas med, och så kan man köra slutspurt med kurser man tycker är viktigast!

2011-08-22 @ 19:46:18
Postat av: Anna

Jag håller med dom övriga som kommenterat. Läs det nu! Du vet ändå inte hur ditt schema för trean kommer se ut redan nu och har du otur får du ännu värre håltimmar/färre sovmorgnar. Trean brukar ändå vanligtvis ha ett par håltimmar/sovmorgnar (iaf för mig) och du kommer ha ett ämne mindre att oroa dig för!

2011-08-22 @ 22:03:30
Postat av: Frida

Ja, kommenteraren (är det ett ord?) över mig kan ju gå i trean på LBS. Då får man ingen sovmorgon. TJOHO. 7:14 bussen varje dag♥♥♥

2011-08-22 @ 23:04:29
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-