Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Catch the day make it stay never let it go away

Hej världen! Idag var det skoldag nummero två och vi gjorde inte så mycket, vi diskuterade regler och pratade om hur skolåret kommer att se ut. Sedan slutade vi vid 1 och jag och Marcus gick och åt pizza till lunch och efter det åkte vi hem till honom en stund. Jag var dock så fruktansvärt trött att jag somnade en stund. Men annars bara var vi, njöt av att ha varadra.

Imorgon är det fredag och då startar schemat. Så jag och fröken Liljeberg ska ta 8 bussen för att hoppas på att vi hinner med 717 som går 8:12 från stationen till skolan. Håll tummerna för oss!


Orkade inte vända bilden för min dator tyckte inte att den kunde det. Hoppas ni inte får nackspärr, godnatt!

Postat av: Johanna

Håller tummarna! Lycka till med allt! ;) ska tänka på dej när jag vaknar mitt på dagen på min lediga dag..

2011-08-18 @ 22:54:42
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-