Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

19:53

Haha klockan är knappt 8 och jag är redan så trött så att jag skulle kunna gå och lägga mig utan problem. Jag som hade tänkt gå ut och fota lite faktiskt, med tanke på att jag bara kan leva X antal dagar utan att ta lite kort och min D3100 såg ganska ensam ut när jag såg den innan.

Men det blir nog inget fotande, jag vet inte vad jag ska göra för om jag sätter mig vid TVn eller sätter mig ner över huvud taget så kommer jag att somna.


Här är i alla fall ett foto. Från Spanien 2008. Jag tvingade pappa att stanna bilen så att jag skulle kunna ta ett kort.

Och med det säger vi godnatt tror jag. Får se hur länge jag lyckas vara vaken.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-