Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Where is your heart?


Kelly Clarkson - Where is your heart

Var i skolan 6.30 imorse, tog ett stort matteprov, sedan hade jag first period med Engelska där jag jobbade upp det mesta som jag ligger efter med, skrev en blues sång och ett arbete om jazz. Sedan var det Art och jag fick slappna av lite, just nu ritar vi händer, det är ganska svårt men intressant. Sedan var det tillbaka till verkligheten och fysikprov på tre kapitel i fysikboken som jag inte ens hade tittat på eller varit med på lektionerna på så.. vi får hoppas att jag är bra på att gissa, sedan var det matte och det är inte ens kul hur efter jag ligger där, så jag fick jobba på som en galning, även på lunchen och sedan var det historiaprov för min del och efter skolan fick jag gå och göra ett uppsatsprov för engelskan och Grace fick plocka upp mig en timma senare och köra mig hem och nu, om ni ursäktar mig så tänker jag gå och halvdö i soffan och äta mitt första mål mat för dagen.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-