Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ville bara höra av mig.

Kan ni tro det eller? Haha! Jag sitter här i Los Angeles, i ett superfint hotell med min rumskompis Pam som är från Thailand. Jag har träffat många roliga människor idag, speciellt Coco från tyskland och Shen-When från Taiwan! Jag har redan tagit över 500 bilder och jag har verkligen ingen tid att lägga upp eller redigera dem nu eftersom att klockan redan är halv 1 på natten här och vi ska vara nere vid frukosten vid halv 8. (Det är 9 timmars skillnad nu) Här är några oredigerade bilder bara för att jag är snäll. Ville egentligen bara skriva något så att ni vet att jag är här. By the way så satt vi (ca 10 personer) ute i hallen precis och lärde varandra lite språk. Ungefär halva gruppen är från Tyskland (hela gruppen är 54 personer), jag är den enda från Sverige, men det är en tjej från Norge med, dock har jag inte pratat med henne än, sedan är det en del från Thailand, och 3 eller 4 från Italien och några från Frankrike, och resten är ensamma som jag. Jag vet att en är från Canada, en från Spanien och en från Portugal och så Shen-When från Taiwan då, sedan var det någon från Marrocco och Ryssland var det två från, jajaaaa detta är jätteointressant för er antagligen. Jag ha varit vaken i snart 24 timmar nu och de mesta av de timmarna spenderades i Santa Monica och på Hollywood blv, vilket har gjort mig jättetrött så nu ska jag sova. Upp imorgon och iväg till San Diego Zoo!


Postat av: Frida

Från Canada? Det är ju lite fuskit. De pratar ju engelska där

2011-04-07 @ 11:30:04
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Emma

Fast hon är från Franska Canada så hon kan i princip bara Franska :)

2011-04-07 @ 15:56:16
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-