Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Vi kan säga att det är onsdag

För jag är ledig på fredag och då är det ju bara tre dagar kvar av veckan. Comprende? Si. Termometern står just nu på 24 grader varmt ute och klockan är inte mer än halv 7 på morgonen. Det kommer antagligen att bli dödligt varmt senare idag. Jaja, nu måste jag springa till bussen.


Haha. Swin Team.. Fattar ni? Ja det hoppas jag.

Postat av: Dagge

Faktiskt inte.. (: höhöhö :)

Men söt och saknad är du!(: Ses snart min fina♥

Förresten, har du fått mitt brev.. ? Skickade de för typ två veckor sedan..

2011-04-19 @ 13:58:30
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Frida

Att de måste simma om de ska rymma?

2011-04-19 @ 14:19:33
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-