Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

She plays guitar and cries and sings

Dagen började klockan 5:40 am imorse då min radio gick igång och gjorde mig lite irriterad då jag drömde en fin dröm. Kom till skolan lite mer än en timma senare och satt och förhörde Medina på sakera de skulle ha test på idag. Sedan ringde klockan och jag gick till gympasalen med Maya och Leyla. Satt dä föralltid kändes det som och sedan, när alla hade skrivit klart sitt prov så fick vi gå till 4th och 5th period där vi kollade på Hitta Nemo och Remember the Titans. Meningslös dag kändes det ju som så jag och Maya bestämde oss för att åka till Northpark, i Dallas och shoppa. Och jag kom faktiskt bara hem med 4 påsar. Ja, bara. Och det var högst 2 plagg i varje påse. Så det var ju faktiskt inte alls så illa tycker jag. Vi gick till Sonic vid 9 när affärerna stängde och köpte var sin "Purple O" (Ni kan ju gissa fritt var O:et står för. Ja det är vad ni tror) Men det är en jättegod dricka, Sprite, Lemonade, Powerade och Grapejuice blandat tror jag det är. Jaja nu stämplar jag ut, 10:56 pm.


Postat av: Marcus Hugosson

H&M <3

2011-04-30 @ 13:11:10
URL: http://hugosson.blogspot.com/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-