Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nu åker jag!

Hejdå Dallas, Texas - Hallå Los Angeles, Kalifornien.
Vi hörs väl någon gång när jag har sett havet igen, jag saknar havet så sjukt mycket, och har inte sett eller rört det sedan Augusti. Det kanske låter konstigt, och det var inte en sån sak som jag hade räknat med att jag skulle sakna men jag har verkligen längtat jättemycket till havet. Jaja, nu måste jag sticka. Simma lugnt! (Fattar ni? Simma, havet? Haha åh vad roligt)

Going to California - Led Zeppelin

Postat av: Yohanna

Ååååh, älskar den låten, helt underbar!

2011-04-06 @ 17:44:39
URL: http://littlequeenie.bloggspace.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-