Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min tisdag lite snabbspolat

Vaknade sent men han med bussen (fast jag fick springa) (men jag han med den) (vilket är det viktigaste) (jag vet inte varför det blev olika paranteser). Skolan, jag gav Medina/Sjöhäst en tröja jag hade lovat att göra och ge till henne med vårat lilla inside joke med en ananas på. Och så står våra namn på baksidan med ett rådjur med två ben. Ja, haha, ingen fattar väl det men hon blev jätteglad och gav mig en ananas som hon hade tagit med sig (hahaha kvinnan!) Så jag gick runt med en ananas under armen hela dagen och sedan åkte jag bussen hem, skypade med Marcus, packade lite, bara ytterst lite, sedan åkte vi till Forth Worth och åt middag på en mumsig mexikansk restaurang och firade Graces födelsedag, kom hem igen vid 10 och då packade jag medans jag pratade för mig själv med någon indisk dialekt på min engelska, haha jag vet ine ens, jag är trött. Nu är klockan snart onsdag och jag borde verkligen sova nu. Godernatter.



Ja, jag lyckades göra det ena E:t bakvändt på tröjan men det ordnar sig. Hejdå godnatt.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-