Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Min dag i bilder


Vaknade vid halv 10, och klockan 10 så åkte jag och Grace iväg på äventyr. (Stoppade på Starbucks först där jag köpte mig en Chai) Emily och Kim åkte upp till Oklahoma tidigt imorse för att hjäpla deras väldigt nära vänner som förlorade allt de ägde i tornadon som gick över Oklahoma för två veckor sedan (inklusive deras hus som bara är några träplankor på marken nu) Jättesorgligt var det men jag och Grace hade välgörenheter att göra så vi stannade kvar här i Texas och hjälpte Meals om Wheels, där vi hämtade upp massa mat på ett ställe och sedan åkte hem till människor som behövde det och lämnade mat där.


Jag var en bra kartläsare! (Med tanke på att vi hade en GPS...)


Här är en bild från någonstans vi var och lämnade mat.


Och efter två timmar av mat som luktade supergott men som vi inte kunde äta i bilen, så stannade vi i Rockwall och åt lunch på Paradise Burger. Om nom nom.


Sedan gick vi och såg Water For Elephants. Dog lite för att den var så bra.


Efter det så åkte vi till Sams' (Typ som Walmart/Target fast mycket större) och köpte tvättmedel, läsk, toapapper och ...


...Jordgubbar.

Som jag redan har ätit upp nu medans jag skrev detta inlägget.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-