Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Like a Marry Go Round, We're Spinning

Är det inte lite underligt att nu när jag är ledig imorgon så är jag jättetrött och vill gå och lägga mig nu vid 10 medans jag inte kunde somna igår när jag visste att jag skulle upp klockan 5:30 nästa dag?

Förresten så skulle jag tagit hem mitt Art-projekt, ni vet det med händerna, idag, men nähä, då ska Coach Reza ta och spara den bilden till Art showen också. Jag får aldrig ta hem mina bilder.

Jag ska gå och se Water for Elephants imorgon, och NEJ jag har inte sett den än. Är ganska frustrerad över detta. Kanske drar en sväng över till Yogurt Land för det är gratis yogurt där imorgon för alla som går på Sachse High School. Och gratis mat/godis/yogurt säger man väl inte nej till.

Jag har varit utan Facebook sedan i söndags eller måndags (kommer inte ihåg) och är faktiskt rätt stolt, får se hur länge jag klarar det. Jag kanske rent av bara slutar, vem vet? Maila mig om ni vill något.

Nu ska jag sluta skriva denna konstiga listan eller vad det nu blev och sova istället som jag skrev om för fem minuter sedan att jag ville göra. Godnatt.

Postat av: Frida

När Marcus kommer tillbaka till Facebook lämnar du Facebook. Skumt

2011-04-22 @ 12:24:32
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Emma

Haha och jag gjorde det helt för hans skull, och så sa han inte att han hade kommit tillbaka. Ännu skummare.

2011-04-22 @ 17:02:48
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-