Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Som ett höstlöv i vårens första flod

Jag glömde av vad jag skulle skriva om. Eller om jag ens skulle skriva om något, så det här inlägget kan nog ligga på hög nivå av ointressanthet (bara en liten varning). Jag känner för att skriva av mig allt, men när jag tänker efter så vet jag inte riktigt vad det är som jag vill dela med mig av. Så, en solig söndag i mitten av April sitter jag här i Texas, och tänker på allt och ingenting. Fast mest på allt. På hur otroligt lätt man kan förstöra allt men hur svårt det är att laga det igen. Jag är helt slut, verkligen tom. Det känns som om jag inte känner någonting för att jag är så tom. Jag tror att jag längtar hem men ändå är jag så rädd för att göra det, och för att åka hem. Så kort tid är det väl inte kvar men det känns som om, jag vet inte, som om jag inte hinner. Våren har tagit över mig som varje år och jag känner mig bara som en klump. En trött klump. Tom. Det enda som jag är fylld av är snor, hosta och rinnande ögon (av olika aledningar). Är det inte på våren som man ska växa och hitta ut? Och vare sig jag vill det eller inte, i detta fallet inte, så betyder vår nytt liv. Jag vet inte riktigt vad det är jag skriver om, eller så kanske jag vet precis vad det är jag pratar om. Åh vad förvirrande jag är. Förlåt.

Postat av: Olivia

Inte förlåt, inte åka hem, inte gråta, inte tom, inte ointressant, inte förstöra, inte rädd... osv! :( Se allt de positiva i detta (åh vad jag låter jobbig nu), men de händer ingenting i tråksverige ändå. Du blommar alltid ut emma, främst på vintern då ingen annan gör det. Ibland måste även du få ett break! Herregud (benjamin - åh herregud), vi finns i sverige och väntar varesig du vill eller ej, USA-upplevelsen kommer inte pågå för alltid, så njut medans du kan! du är modig, underbar och jag älskar dig <3 massa kramar!

2011-04-17 @ 21:17:39
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Thilda

Kärlek från en annan förvirrar själ, som aldrig riktigt vet vad hon skriver om. Men innerst inne vet vi precis vad vi pratar om <3

2011-04-17 @ 22:12:38
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Emmy

Word på Olivia och Thilda, kunde inte sagt det bättre själv! Gos på dig!

2011-04-18 @ 20:26:25
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-