Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I'll taste the sky and feel alive again

Det är lite mysigt när det regnar ute, vilket det inte gör så ofta här. Dock så är det tornadovarningar stup i kvarten men det är inte nära oss som jag har förstått det. Texas är lite pannkaka just nu då förra veckan flera hus blåste bort i norr mot Oklahoma i några tornados, verkligen allt försvann där uppe, och två eller tre städer inte så jättelångt härifrån har brunnit ner i skogsbränder och just nu haglar det baseball-stora isklumpar utanför mitt fönster och det är helt vindstilla. För tre timmar sedan var det över 30 grader utomhus och solsken, men det kan man inte riktigt tro på när man tittar ut nu.

Just nu börjar det dofta köttbullar här och jag och Emily sitter och laddar inför det nya avsnittet av Glee som börjar om en kvart. Det var allt. Hejdå.

Postat av: Frida

Man kan ju undra varför de inte bygger "riktiga" hus därborta när de blåser bort stup i kvarten. Många hus har väl jättetunna väggar och kan byggas på en dag? (Kolla bara extreme Home Makeover)

Iallafall, jag har saknat Glee! Ska kolla på det nya avsnittet snart. Kommer dock inte ihåg vad som hänt, det var ju nästan en månad sedan förra avsnittet var...

2011-04-20 @ 09:53:24
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Dagge

Inte? ): Oh daaarn, jag som skickade med en bild och allt ): Med fiint doftande diddl papper.. Hahaha

De kommer säkert aldrig komma fram då.. Buääh

Jaaa ja tycker att vi ska ses snart också! haha♥

kommakommakommakomma

saknar dig♥

2011-04-20 @ 10:57:48
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-