Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Glömde av vad min rubrik skulle vara

Så nu är klockan "gå och lägg dig Emma så att du inte är en zombie imorgon" men jag är fortfarande vaken. Åt precis en en skål med jordgubbar och kom precis hem från Walmart. Vid 7 åkte vi till kyrkan för att hjälpa till att sortera alla tusentals (jag skojar inte) sakerna som vi ska sätta pris på och sälja på våran "Garage Sale" på lördag. Som förövrigt börjar klockan halv 7. PÅ MORGONEN. Ja, hoppas ni är lika chockade som jag över det, men tydligen så är det folk som börjar åka ut vid 6 på mornarna och leta Garage Sales överallt och köper saker för jättebilliga priser. Ganska smart, men ändå. 6.30. På en lördag. Och vi är inte ens nära att vara klara med sorteringen än heller. Vi sorterade ut de mesta av kläderna idag i alla fall. Och imorgon ska vi hämta ca 4 flak till med saker som skall sorteras.


Solnedgång utanför kyrkan.


Lite av kläderna.


Ni kan inte förstå hur mycket saker det är.. och jag hittade dessa söta skorna bland bäbiskläderna.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-