Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Be careful what you wish for

Igår var det ju Påskdagen så många affärer och restauranger var stängda. Så vi kollade upp numret till Yogurt Land och ringde för att kolla om det var öppet. Och det var det. Så vi åkte dit. Desperata gänget som måste ha yoghurt eller vad?


Och det här är min yoghurt när vi betalade och när vi kom hem. Tror jag var hungrig.

Det är sorm/tornado säsong nu också, eller det har väl varit det i en vecka, så tornado/thunderstorm varnaren går igång hela tiden. Och då menar jag verkligen hela tiden. Än så länge har vi bara haft riktigt stora åskstormar runt omkring oss och regn varje kväll men mer än så har det inte blivit och jag tycker inte att det behöver bli det heller.

Postat av: Pappa

Håll i hatten om det blåser för mycket /Pappa

2011-04-26 @ 06:28:42
URL: http://mazzagrann.blogg.se/
Postat av: Olivia

hoppas inte stormen kommer för nära <3 har uppdaterat nu fis

2011-04-26 @ 21:31:45
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-