Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

And I wonder if I ever cross your mind

Efter att jag legat och stirrat i taket i två timmar efter att jag skrev det förra inlägget så åkte vi till kyrkan där vi var i en timma och sedan åkte vi och The Heiners (Megan och dem) till en Italiensk restaurang i Rockwall och åt. Mycket Rockwall idag.. Det var god mat och alldeles för gott bröd så jag är jättejätte mätt nu. Imorgon ska jag göra absolut ingenting, eller egentligen behöver jag städa (Skulle behövt en Emmy eller två) men jag tror inte att det kommer gå så bra med det. Fast vem vet? Jag har överraskat mig själv förut. Och nu ska jag försöka sova och jag har ingen aning om varför jag ens skrev detta inlägget nu. Ganska onödig information, don't ya think?
Jaja, godnatt.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-