Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

When you look me in the eyes

Frida Dagge Gustafsson, du förstår inte hur mycket jag skulle vilja att du var där med mig eller tog min biljett. Jag tänkte på dig hela tiden och när Nick skrattade och tog upp den akustiska gitarren eller satte sig vid pianot och satte de höga tonderna jag vet att du gillar, jag blev nästan arg på mig själv för att jag var där istället för dig, helt seriöst. Jag är inget fan av Jonas Brothers, men jag såg nog ut som ett där jag satt och kunde låttexterna till många av låtarna. Haha tack vare dig din knäppis. Du fanns med mig och när Nick frågade vem som var hans största fan så skrek jag Frida, haha.

Det var en bra show, även om jag inte direkt gillar deras musik, men det var kul och väldigt högljudt. Väldigt. Högljudt. Skrikande småtjejer på EMD konserter på sommaren i Sverige, haha, släng er i väggen, det här måste upplevas för att förstå hur sjukt galna vissa tjejer var. Demi Lovato kan ju sjunga bra och hon spelade några av sina egna låtar också och några Disney Camp Rock 2 låtar med några andra från filmen.




Hahaha diggar Nicks pose på denna bilden...


Postat av: Dagge

Snälla säg inte att dom sjöng when you look me in the eyes! ♥

Fina bilder, må inte dåligt... bli inte arg,. de är alltid kul att få uppleva.. Men förhoppningsvis kommer dom till sverige nästa år, så ja får se dom då(:

Gulligt att du skrek Frida(: (a'♥

Jätte fina bilder också!(:♥

Vilken söt tröja joe hade på sig! :D

Åååh Nick sjöng verkligen Who I am♥♥

2010-09-13 @ 15:15:55
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Olivia

ååååååh... åh!! ååpåååh!! haha johanna skrev de sista åhet.. men hallå!!! jag vill också! VI vill också! hallå! ÅÅH It's on, haha, camp rock2.. who I am!!!!

2010-09-14 @ 13:58:36
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-