Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sakta men säkert

Nu har jag i alla fall skrivit snart 3 sidor av 7 på Psykologiarbetet. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva mer men det låter jag faktiskt morgondagen avgöra för nu är jag för trött för att tänka på det. Jag behöver en paus (som om jag inte har tagit 10 minst). Men jag har städat mitt rum lite också, vilket verkligen behövdes. Annars har det inte hänt så mycket mer speciellt idag, gjorde klart min drake på Artlektionen och får antagligen ta hem den imorgon eller på fredag så då får ni se den för er som vill det.

Nu ska jag äta snart. Och somna framför TVn. Godnatt, och klockan är bara 19.05?


Haha, Smokey och Maddie, lika mysiga som alltid.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-