Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Regnet bara öser ner.

Det har regnat ungefär i ett dygn snart om inte mer. Det är inte lite småregn vi snackar om här heller. Fast det börjar lugna ner sig nu tror jag. Hoppas jag.

Idag var det det vanliga, Journalistik - Psykologi - USAs Historia - Algebra - Art. Vet inte hur jag ska översätta Art riktigt, typ konst? Det får heta art tillsvidare, ni förstår vad jag menar.
Gjorde klart min korg idag, och ska börja måla den imorgon, har ingen aning om vilka färger bara, men det får jag lista ut. Imorgon är det matteprov också, och så ska alla rösta inför Homecoming vem som ska bli King and Queen. Homecomming är om ungefär en månad, tror jag ska låna en klänning av Jackie elle någon så slipper jag köpa en klänning jag bara kommer använda en gång för massa pengar.
På fredag vet jag inte vad jag ska göra efter skolan, vi ska antagligen äta middag och mysa eller åka hem till någon eller ut och äta, jag vet inte. Och i helgen har vi inget plannerat vad jag vet, förutom kanske en grej på söndag men det är inte säkert än så jag berättar sedan om det blir så.

Annars får ni ha en fin kväll ni som läser detta innan ni går och lägger er. Nu ska jag göra matte.

Postat av: Frida

Har de skolbaler hela tiden eller? o:

2010-09-09 @ 13:52:20
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: L

Vilka färger är din skolas färger? :) Och vad är eran maskot typ? Om ni har en? Hoppas du har kul där borta!

2010-09-10 @ 00:02:09
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-