Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nine Eleven

Jag var 8 år, och jag minns det fortfarande. Jag gick hem från skolan en solig dag och när jag kom in genoom dörren så drog mamma med mig in i hennes och pappas sovrum. Hon sa allt så fort och såg så chockad ut att jag inte förstod någonting. Hon pekade på TVn som stod på i rummet och jag ser 2 höga byggnader och det kom rök från den ena av dem. Jag förstod inte varför mamma blev så upprörd över någon film hon tittade på och sedan såg jag helt plötsligt ett flygplan åka in i den andra höga byggnaden och mamma skrek till. Det enda jag kommer ihåg efter det var meningen "Emma, detta är på riktigt"

Det var 9 år sedan. När jag var på Ground Zero i New York för ett par veckor sedan så var det en speciell känsla, man visste att det hade hänt något riktigt hemskt på den platsen och man ville liksom bara gå därifrån. Det var läskigt. Våran guide berättade att en skyskrapa brevid som var ca 60 våningar hög, alltså sjukt hög, var hälften så hög som World Trade Center som hade stått alldeles brevid. Det gick inte ens att föreställa sig.

Rest In Peace.


Postat av: Mathias

:S Jag är glad att jag var för liten då.

2010-09-11 @ 18:21:22
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Postat av: L

RIP <3

2010-09-11 @ 18:28:27
Postat av: frida

alla kommer ihåg vad de gjorde då, förutom jag. o:

2010-09-11 @ 18:40:02
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-