Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I'm an orange and blue Mustang

Du kan väll ta kort eller filma lite diskret när du passerar montern med fågeln? (:♥
Ska försöka, men ni får se den någon gång, läraren sa att jag får tillbaka den i slutet av året, så då kan ni se den i alla fall. Får se hur det gick med min korg..

Vad är en orkanvarnare? O:
En radioliknande sak som de flesta har i sina hus här som börjar tjuta om en orkan eller storm närmar sig.

Haha, sillybands. Vad... Silly (; De liknar sånna där band man samlade i trean. Kommer du ihåg ? Jag hade typ hundra stycken.
Jotack jag minns dem väl, tror inte jag ägde ett enda sånt band.

Har de skolbaler hela tiden eller? o:
Tror de har en Homecoming på hösten och en på våren, och sedan Prom när skolåret slutar i Juni eller något, men jag skulle inte lita på mig i det fallet, jag gissar bara nu.

Fin bild, Hur kommer det säg att du bara har hår på höger sida :P. SeS
Min lugg har blivit jättelång igen.. Vet inte vad som hände.

Vilka färger är din skolas färger? :) Och vad är eran maskot typ? Om ni har en? Hoppas du har kul där borta!
Vi är the orange and blue Mustangs!

Snygg väska men vad är det för färg?
Det var svårt att få med färgen men den är mörkgrå typ. Väskan ser mindre ut än vad den är på bilderna också, men ni kanske få se mer av den senare, om ni är intresserade.

Förutom Volvo låter det som dom beskriver Finland?

Tänkte exakt samma sak!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-