Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Igår såg dagen ut såhär

Jag vaknade, duschade och gick ut till köket där jag möttes av en donut och varm chokladfrukost redan framdukad i princip. Sedan slöade jag och spelade guitarrhero med Emily i någon timma innan vi åkte och tittade på en fotbollsmatch. Det var 9-10 åringar som spelade (Kim är deras coach så därför åkte vi och kollade). Det var 40 grader och vindstilla så svetten rann ju bokstavligt men när det var över så gick vi snabbt till bilen och ACn. På vägen hem åkte vi förbi en frisör där Emily klippte sig och sedan åkte vi hem och åt lunch.
Efter det så halvsov jag en stund innan vi åkte till kyrkan och var med i Saturday Night Alive och efter det så åkte vi med några andra vänner från kyrkan och åt middag på Chilis. Helt ärligt så minns jag inte så mycket av det för jag var så galet trött. Sedan kom vi hem och jag gick och la mig i sägen direkt. Kunde inte sova. Så jag kommer väl somna i kyrkan idag. Som vi ska åka till snart tror jag. Jag borde byta om.

Hörs senare aligator.

Postat av: Frida

Du verkar inte sova så bra ):

2010-09-19 @ 16:40:44
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-