Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Emmy 17 år!

Emmy pemmy päron skrutt
Du är minsann ingen plutt
Du är så rolig och det är sant
Även om du ibland beter dig som en tant
Hehe Emmy jag saknar dig
Din humoristiska galna glada tjej
Kommer ihåg när du fastnade i en papperskorg med baken
Och skratta var det enda alla gjorde åt saken
Det var så hysteriskt kul
Du är som en bil med 17 hjul
Sjukt speciell, och alltid något skämt i rockärmen
Jag önskar du var här men
Du behöver ta hand om alla där hemma
Som klarar sig utan Emma
Få dem att skratta så de aldrig kan sluta
Sätt dig i din 17hjulade bil och tuta
Tuta högt och skrik raning taning
Jag har ingen aning om vilken harning
Yabadabadoo och tjohej
Emmy du är en underbar tjej
Flickan som gjort många av mina dagar
Och vänt ut och in på många magar
Av dina genialiska påhitt och skämt
Du har alltid en ny dörr öppen på glänt
Hoppas du får den bästa dagen med skratt och tårta i magen
Jag saknar dig, och stort Grattis på födelsedagen!


Postat av: frida

(:

2010-09-04 @ 12:11:35
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah tack emma <3 Vet inte vad jag ska skriva men du vet nu hur cpglad blev när jag läste denhär fina dikten! KRAAM på dig <3

2010-09-07 @ 19:36:16
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-