Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Frågor & Svar

Måndag? Det är väl tisdag!? Krya på dig!
Jag var ganska borta de dagarna jag var som sjukast. Ett bra exempel på det.

Du hade varit på ikea va? har dom marabou där?:O
Inte Marabou till min besvikelse, men det fanns IKEA Choklad, som nästan är lika god. Nästan. De hade också massor av kakor, Ballerina och andra svenska kakor.

Och var det chokladfötter? Kunde dom inte göra händer eller nåt trevligare? >;
Nope, vem vill inte slicka på en chokladig fot?

CHIIIILIIIII'SSSSSSSSSSSSS!!!! säg att du åt big mouth bites?!?!? :D:D
Tänkte ta dem men det får bli nästa gång, jag tog en galet god kycklingsallad istället. Mumma kademumma, men jag lovar att testa big mouth bites!

Men vilka små fötter du har! Vad är det för storlek? haha
Svenska storleken är 35-36 och här har jag 5 på mina Converse jag köpte.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-