Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Emh......

Mamma, jag behöver mer pengar. "Råkade" spendera nästan 300 dollar på kläder idag.. hehe. Lauren tog mig till Northpark, vilket är ett jättestort köpcentrum, vi hann inte ens med hälften. Men vi hade det kul och jag blir alltid glad av nya kläder. Så... jag borde vara väldigt glad just nu.


Det var tungt i slutet..


Delias.


Forever 21.


Forever 21 & Anthropologie.


Anthropologie.


Strumpor, haha, vilket jag verkligen behövde, från Journeys.


Hollister.


Urban Outfitters.

Sedan köpte jag födelsedagspresent också men det tänker jag inte säga från, till eller vad det är. Mohaha. Men jag hade det roligt, vi spenderade bästan 5 timmar där och jag är helt slut nu. Efteråt åkte vi hem till Lauren och jag provade klänning inför Homecomming nästa helg. Hittade en jag ska låna från henne, en typ gul-guldig aktig. Jag gillade den, så nu behöver jag bara hitta skor i veckan att ha till. Mer shopping.. hehe.

Postat av: Anna

Låter som en underbar helg. Shopping är alltid kul!

2010-09-27 @ 08:19:06
Postat av: Dagge

Åh va mycket fint ! Kärlek till alla grymmebra affärenrna! (:

Nice med massa halvnakna killar inne på hollister? (;♥

2010-09-27 @ 16:40:26
Postat av: Olivia

FOREVER 21!!! <3

2010-09-27 @ 21:12:36
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-