Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Marcus 17 år !

Grattis, min favoritpojke som fyller 17 långa år
Emma fäller en liten tår
För hon får inte vara med
Ser dig inte ens om jag klättrar upp i ett träd
Jag hoppas du får den bästa dagen
Hoppas du vet att andetagen
Jag tar är för dig nu
Nu när du fyller ett sju
Du säger att jag lovade utan att jag vet
Att jag inte skulle ge dig något paket
Förlåt för att jag inte kunde hålla mig
Och att jag har köpt en present till dig
Hoppas du gillar den och blir lite glad ändå
För av den här presenten finns bara få
Faktiskt har får du det enda exemplaret
Och när du öppnar får du veta svaret
På varför det är så det är
Och varför du får just det här
Jag önskar jag kunde se din min när du presenten ser
Så jag kan se om du skrattar, gråter, suckar eller ler
Jag minns när vi var inne i Göteborg en gång
Dagen hade varit väldigt lång
Du såg en vacker bil och började skrika och hoppa
Som en stor lycklig och glad loppa
Jag älskar att se dig sådär gla
Hoppas du får vara det på din födelseda
Och hoppas du vet att du är världen för mig
Och att jag tänker jättemest på dig
Jag saknar dig som en galen bäver
Jag älskar dig, nu och foräver!





Älskling, vi hade 6 månader och 2 veckor tillsammans innan jag åkte. Det låter inte mycket men om man tänker på allt vi han göra tillsammans så känns det som mycket mer.
Vi har haft krig i snön, firat alla hjärtans dag, firat min födelsedag, gjort mat mitt i natten, skrattat tills vi inte kunnat andas, varit på Liseberg, Universeum, i Stockholm, i Falkenberg och campat. Vi har badat med kläderna på, vi har sprungit hand i hand, vi har missat bussar, tåg och spårvagnar. Vi har suttit på stranden vid havet och sett solen gå ner, vi har sett 100tals filmer av olika sorter, vi har somnat i varandras famnar, vi har somnat i en soffa, i en bäddsoffa, i Emmys pappas säng (haha), på hotell, i en husvagn, på bussar och på ett tåg från Stockholm. Vi har fått en skrattattack utan speciell anledning på en bio och inte kunnat sluta skratta, vi har åkt Göteborgshjulet, ätit på restaurang, shoppat kläder, gått långa promenader från pendeln hem till dig sent på kvällen/natten och tidigt på morgonen. Vi har cyklat i en solnedgång, vi har gått en laburint. Gjort skolarbeten tillsammans, spelat in en musikvideo, varit barnvakter, lagat mat, lånat varandras kläder, druckit Grape Tonic för att det var det enda som fanns, hjälpt din moster med internet, gått ut med hunden, varit utelåsta i timmar, somnat på en studsmatta, lärt varandra saker, lovat att älska varandra för alltid, sett 4 eller 5 starwarsfilmer under 1 natt, gått på bio 5 gånger, spelat brännboll, ätit tårta, ätit räkmackor, spelat guitarrhero, spelat Halo och du ägde mig, varit på begravning, varit på konfirmation, suttit på Lisebergstationen och tittat på New Moon på din ipod, spenderat timmar med varandra utan att egentligen inte göra något, mött varandra springandes, vandrat igenom Kungsbacka på kvällen, pratat om allt mellan himmel och jord, sagt hej (och så vidare) och hejdå och nu varit utan varandra i nästan en månad.

Önskar att jag var med dig nu på din födelsedag. Jag saknar dig jättemycket, finns med dig i mina tankar och mitt hjärta hela tiden, det vet du.

Jag älskar dig !


Postat av: Frida

Emmy pappas säng (;

Nej, men ni är så fina (: <3

2010-09-12 @ 09:22:45
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Dagge

Åhh så fiint(:♥

2010-09-12 @ 09:50:56
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Thilda

Jag grät lite. Fina är ni!

2010-09-12 @ 18:07:44
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-