Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

2nd day in Branson

Kim och Mr Robert kom hit igårkväll och de var med oss idag. Det var riktigt kul, förlåt för att jag inte orkar skriva ordentligt men jag är verkligen slutkörd. Mer shopping, mer Branson, Caves, Segway (kanonkul), sen middag och nuuuu ska Emma sova, imorgon ska vi åka gocarts och sedan dra oss hemmåt igen.


Lollipop!


Titanic mitt i Branson, mycket underligt.


Emily och Symphony äter på DQ.


Emma också, och vi köpte Oragne Julius, dom var riktigt goda.


Sedan åkte vi till Talking Rocks Cavern, en gråtta.


Lite av the Caves där.


Sedan lyckades Emily, Symphony och Grace ta sig igenom en galet trång laburint som man var tvunngen att kräla igenom. Jag har cellskräck så jag stannade utanför och skrattade med Miss Shari, Kim och Mr Robert. Det var kul.


Sedan åkte vi Segway, Jag, Mr Robert och Emily var de enda som inte krashade. Woho! Och tro mig det är svårare än det ser ut!


Kanonkul!


Jag och Kim.


Miss Shari där borta.


Full fart!


Emma, Mr Robert, Symphony, Miss Shari och Emily !


Branson, vi åkte och åt middag någonstans i stan, det var mysigt.


Crazy Emily.


Vårat hotell!

Hejdå Lilltå, som Bert skulle sagt. Haha, godnatt.

Postat av: Olivia

hahahahhahahahaha FULL FART!! va söt du är <3

2010-09-06 @ 13:27:43
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Frida

Fem av fem toasters? :D

Fina bilder från gr8n!

2010-09-06 @ 17:05:40
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-