Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Svar på lite frågor.

Gjorde badrumsgolv?
Ja, vi hjälpte några kompisar att göra iordning deras badrum. Det blev jättefint!

Nice med massa halvnakna killar inne på hollister? (;♥
Det var bara i New York det var halvnakna killar på Hollister, och när jag var där gick jag inte in.

Nästa gång du kommer i kontakt med fortunecookies, vill du köpa en till mig och ta med till sverige oöppnad?
No problemos Thilda!

Är inte de typ mint kyssar? :D♥
Chokladkyssarna var bara mjölkchoklad, ingen mint här inte.

Vad är twinday för något då? (:
Twinday var att man klädde ut sig exakt lika dant som någon annan, men det var inte så många som gjorde det, och många klädde bara ut sig till något roligt (som en banan eller en av the ninja turtles).

Coooola svampbob :D :D Vad är de för lappar som hänger över bilden.. ? Puss ♥
- Dagge menar sladdar, inte lappar. Hon vet inte varför hon skrev så. Haha (:
Sladdarna är från datorn som jag håller upp för att ta ett kort med webcameran.

En av få tillfällen då det är tomt i korridoren?
När vi tog de här bilderna var det lektionstid, alla har ju lektioner samtidigt i hela skolan så ingen var i korridoren då, så vi fick ta några bilder för läraren om vi var tysta.

Kan du inte göra ett videoblogginlägg där du pratar "med" oss? :D
Hahaha... jag säger inte nej, men mest troligt inte. Vad ska jag säga liksom?

Är dom grejerna Ashley har silly bandz..? :o
Är de alltid sånna "köer" överallt.. I koridorerna och så..?♥
Sitter alla på typ speciella läktare...? hahah ^^
Jävlar va coolt.. Jävlar va seriöst.. Wooow..
Allt är så anorlunda från Sverige.. ♥
Japp Ashley har nästan 300 silly bands totalt, hon är galen. De hon har på sig på bilden är bara hennes oranga och hennes blåa..
Det är alltid fullproppat i korridorerna mellan lektionerna. Det är ju bara 5 minuter mellan varje lektion så alla måste skynda sig till sitt nya klassrum.
Ja, såklart, det är USA vi pratar om, här är man så sjukt stolt över allt man har att göra med, så alla 4 klasser har sin egen läktare. Det är sjukt seriöst, ingenting jämfört med Sverige där vi skriver Mpk09 är bäst på bilddagboken eller nåt, haha. 

Varför säger alla One Two?
För på min sida av läktaren sitter One Two. Class of 2012.

Postat av: Dagge

Aaah (I) Där fick ja svar på mina frågor (: Säger dom som går under er one three då? :D

2010-10-04 @ 23:09:09
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-