Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Söndag i Texas

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att skypa med min syster & min bror, pratat med min pojkvän, sovit 1 timma på en stundsmatta med en sjuk tjej, skjutit 29 skott med en softairgun (och med ungefär 20 av de skotten gjort hål i ett staket), ätit kycklingsoppa utomhus klockan 7 på kvällen och tagit en dusch.
Intressant Söndag, nu ska jag sova för jag ska upp med tuppen imorgon. Eller, före tuppen till och med. När tuppen vaknar är jag redan i skolan faktiskt. Önskar att jag var en tupp...
Godnatt.

Postat av: Olivia

vilket fågelinlägg! "ätit kycklingsoppa", "uppe med tuppen". you're offending the chicken!! kanske inte.. du kanske råka skjuta din kycklingsoppa med luftgeväret? eller är de over huvud taget ett lufrgevär?? engelska är inte riktigt min grej, hehe.. hajdo

2010-10-18 @ 10:25:53
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Fedde

jag vill också vara en tupp.. :(

2010-10-18 @ 22:40:37
Postat av: frida

Vad hände med måndagen?

2010-10-19 @ 15:50:57
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-