Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Och chokladen tar inte slut heller

Ska strax åka med Miss Becky, Megan och kanske Nick om jag minns rätt, till en chokladfabrik. Haha tror människorna här börjar lära känna mina intressen när Becky blev jätteglad över att ta med mig till en chokladfabrik. Och jag är nog minst lika glad, för all choklad man kan köpa där är nedsatt pris. Hehe. Inte för att jag behöver choklad eller så, men det finns ju en liten chans att jag kommer tillbaka med lite till. Notera att jag skrev liten chans och lite till. Får se hur det går med det. Och förlåt Olivia som antagligen blev ännu mer sugen på choklad nu som du alltid skriver att du blir varje dag när du läser min blogg. Du får blunda när jag lägger upp bilder från fabriken sen.


Postat av: Marcus

Sicken söt tjej :)

2010-10-13 @ 23:00:42
Postat av: Olivia

håller med mackan!! riktigt fin bild vännen <3 asså, du borde starta en chokladblogg, varje rubrik/inlägg handlar ju nästan om choklad xD du e för gooe

2010-10-14 @ 11:05:15
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-