Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag kommer rulla tillbaka sedan

Fick ett paket på posten idag från Farfar och Marie-Anne. Och i helgen hade Robbie köpt en Marabou till mig från en Skandinavisk affär där han bor. Chokladen rullar in, och jag tackar verkligen inte nej. Tack så jättemycket.

"... Ett tips, ät inte allt på en gång. Fast det skulle jag göra. En liten hälsning från en annan godisgris, många kramar Marie-Anne"


Vet inte riktigt vad som hände där.


Emma Är Glad!


För hon har Choklad!

Sedan har jag 2 från IKEA också och den jag fick av min familj åt jag upp igår, eller det kanske var i söndags.. Jag vet inte. Men jag förstår inte hur det kan vara så gott. Tänk om jag är en av de människorna som får Diabetes om jag äter för mycket socker.. fast då skulle jag antagligen vart körd för länge sedan.

Postat av: Olivia

asså, varje gång jag läser din blogg så blir jag så sjuuukt sugen på choklad!! fasssst, jag kan ju bara svänga om ica och köpa några kakor sen ;) haha! ska äta en för dig också <3 love you

2010-10-13 @ 14:23:03
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-