Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hmm.. lite shoppingsugen.

Och om en månad måste jag börja skicka hem julklappar. Så om ni önskar er något speciellt från USA så är det på tiden att ni säger något. Annars får jag väl överraska er antar jag. Gillar de här tröjorna från Forever 21. Får kanske köpa någon av dem i julklapp till migsjälv.



Postat av: Mathias

Du får överraska mig och sicka något fint. (skicka inga spel för dom fungerar inte på Xbox 360 eller Ps3) Dom tröjorna är ju as nice! SeS

2010-10-18 @ 07:25:03
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Postat av: Olivia

du behöver verkligen inte skicka någon julklapp!! vad önskar du dig? :) men asså, så fort jag ser forever 21 så får jag spasmaryck!! WAH! awesome tröjan va awesome :D <3

2010-10-18 @ 10:23:18
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Dagge((:

Jag har redan skaffat mig en påse att skicka din julklapp i, fast den får helst inte väga över två kilo... annars får ja byta.. hmm...

VAD VILL DU HAAA??(:

2010-10-18 @ 22:41:51
Postat av: Maurlind

jag vill ha en stickad ströja där det står "mårlind är kung"

2010-10-20 @ 21:19:37
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-