Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hey baberiba

Hade tänkt somna lite tidigare idag så jag hoppar in i duschen nu och ska sova sedan.
Sjukt intressant information, jag vet. Känns som om det är torsdag, vilket skulle betyda att det var fredag när jag vaknade upp. Men det är tisdag och imogon är det onsdag om jag inte räknar fel. Håll tummarna för att jag inte missar bussen imorgon också. Som jag gjorde idag. Och imorgon ska vi se på film på Historian, första slöa lektionen någonsin det här läsåret, känns skönt. Fast vi får ju frågor efter filmen som vi ska skriva en uppsats på men det är ju inte förrän på torsdag. Och då är det en dag till fredag. Och sedan är det helg. Fick det att låta ganska bra där även om det bara är tisdag. Nu vet jag inget mer som kan tråka ut er som verkligen läste allt det här så nu ska jag duscha. Hejdå Lilltå.

Postat av: Dagge

Hur kom du till skolan då?(:

2010-10-13 @ 08:10:23
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-