Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hello Bruce



Emily hade en körkonsert som vi åkte och kollade på denna kväll. Mycket vacker musik från både hennes kör och 2 eller 3 andra körer. Sedan åkte vi och köpte 2 fiskar och ett piratskepp och här sitter jag nu, precis tillbaka till min säng, fylld med massor av grejer så att jag inte kan gå och lägga mig.

Postat av: Anna

Sängen full med grejor? Är det fullt på golvet då? Kanske dags att städa! Kram Mamma

2010-10-15 @ 07:46:57
Postat av: Olivia

hahaha klockrent sagt av anna.. Vad är två fiskar och ett piratskepp? Godis nu igen emma? ;) haha puss

2010-10-15 @ 11:42:11
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha nej Olivia, det var två riktiga fiskar, levande, och ett miniatyrpiratskepp som vi ska sätta i akvariet :)

2010-10-15 @ 22:10:25
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-