Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej hå lets gå

Hej alla barn. Och vuxna, och alla mitt emellan.
Idag var inte min dag riktigt, men har ändå humöret uppe trots dagens äventyr. Jag vaknade klockan 5.30 av att radion började spela någon mysig lugn låt som jag tror fick mig att somna om. Jag vaknade med ett ryck en halvtimma senare och förstod att jag behövde gå upp. Jag hann inte äta frukost, jag fick den kallaste platsen på bussen och min ipod hade slut på batteri, vilket jag såg först när jag satte mig på bussen. Någon väckte mig när vi var framme vid skolan och jag satte mig i gympasalen och halvsov i 45 minuter innan klockan ringde för första lektionen. Skrev ett långt arbete på Journalistiklektionen, var tvingade att jobba i grupper med 10 pers i vajre på psykologin, gick inte så bra, alla tyckte olika, vilket inte var meningen. Historian gick segt, vi jobbar om Första världskriget, men allt vi lär oss är hur många amerikaner som dog och vad USA hade med kriget att göra. Vi gjorde ett prov på mattelektionen, jag fick 100 (alla rätt) och sov i 40 minuter medans halva klassen försökte göra klart matteprovet och andra halvan var klara. Lunch, köpte kyckling och en kaka för att jag tyckte att jag behövde det. Slutade med att en annan vid bordet råkade äta upp min kaka. Mitt lim på Art lektionen funkade inte och allt ramlade ihop när jag väl var halvklar.

Men detta ska inte låta mitt humör förstöras inte, nepp. Nu ska jag dricka oboy.

Postat av: dagge

DÅLIGSTIL AV KAKÄTAREN!

(:

2010-10-28 @ 22:57:28
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-