Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

DacadeDay

Ungefär halva min Journalistik klass på bilden nedan. Det var DacadeDay idag och jag var tråkig som inte klädde ut mig, men jag vaknade sent och hade ingenting speciellt att ha på mig så jag fick leva med den större delen av skolan som inte klädde ut sig. Men några var riktigt utklädda vilket gjorde mig glad, ingen aning varför, men det var bara roligt att se. Imorgon är det SpiritDay så då ska ni få se på spirit. Homecomming tröjan på och min Mum. (Googla homecoming mum, så ser ni vad det är),(jag ska lägga in en bild på min imorgon) Jackie gjorde en till mig, jättesöt med skolans färger och allt. Hon är så snäll. Men nu ska jag sova, fredag imorgon och sedan 4 dagars-helg. Najs.


Amy, Ashalyn, Mae, Khia, Sara, Emma, Sabrina, Ashley C, Erin, Ashley S.

Postat av: Frida

En av få tillfällen då det är tomt i korridoren?

2010-10-01 @ 07:39:17
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Detta var under en lektion, hehe. Annars är det ALDRIG tomt.

2010-10-01 @ 13:07:50
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-