Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Thanksgiving!

Okej, som jag förstår det så är det här dagen då man ska vara tacksam för det man har. Så nu ska jag berätta för er vad jag är tacksam för i mitt liv.

Jag borde faktiskt vara mer tacksam för saker och ting som jag har. Jag borde säga det oftare och inte ta personer och saker för givet. Men efter att vara borta från allting såhär så tror jag aldrig att jag kommer ta något förgivet igen, i alla fall inte på det sättet jag gjorde innan.
Så idag skulle jag vilja tacka för min underbara familj där hemma i Sverige. Man kan inte välja familjer här i livet, men om man skulle kunna så skulle jag valt er varje gång. Min mamma och pappa, som alltid hjälper mig genom dagen och finns där för mig även om de är så långt borta. Och även om vi inte har kramats eller killat varandra i händerna på över 3 månader så glömmer jag aldrig av känslan. Min käre bror som inte är som någon annan bror i hela världen skulle jag tro. Han är så mycket bättre. De flesta säger att de bråkar med sina tånåriga bröder, att det inte alls funkar som det ska ibland. Och visst, Mathias, vi kan ha våra stunder då det inte funkar alls.. typ en gång i halvåret? Du kommer alltid vara min lillebror, hur stor och vuxen du än kommer bli, och du är den bästa. Min lilla lillasyster, Sara, du är inte så liten längre men du kommer alltid (även om du helt säkert kommer bli längre än mig), alltid att vara min lilla plutt. Du kan verkligen få vem som helst att skratta på några sekunder och du är som en sol verkligen, som en sol som strålar ut vackra solstrålar och hittar även de mest skuggiga ställerna och lyser upp dem. Tack för att du är min lilla sol, både du och Mathias, mamma och pappa, ni finns med mig i mitt hjärta hela tiden och ni kommer alltid finnas där.
Jag vill tacka för mina otroliga och underbara vänner, ni kommer verkligen bli något stort, allihopa, Johanna, min allra bästa vän, sedan alltid och som du alltid kommer vara, så smart på alla sätt och så himla underbar och jag kommer alltid finnas där för dig. Och din familj, din underbara familj, de finns alltid i mitt hjärta. Olivia, en glad tjej och en utav de mest speciella personerna i hela världen, utan tvekan, Dagge, en så underbart fin vän och hennes skratt (precis som Olivias) kan väcka döda skulle jag tro, haha. På ett bra sätt. Thilda, du är så himla underbar du med, du får mig alltid på bra humör. Frida, Lady Gaga, min trogna buss-kompis och granne, också en mycket speciell person, precis som alla de andra ovanstående. Du kommer alltid med dina egna kommentarer och det är starkt att kunna stå för sin åsikt som du. Emmy, tanten, alltså, jag förstår inte vad du får allting ifrån ibland, du är en så otroligt rolig person och jag är lyckligt lottad som har dig som vän. Sedan är det så många fler, Matilda, min nästan storasyster som alltid kommer finnas där precis som jag alltid kommer finnas där för henne, och ni andra får veta vilka ni är men ni betyder så himla mycket och tack för att ni finns där.
Jag vill tacka för killen som denna morgon beskrev mig som "Den absolut vackraste människan jag någonsin skådat". Marcus, den mest underara jag någonsin mött. Min pojkvänn som lever hur många mil som helst bort från mig just nu. Mitt hjärta är ditt att förstöra och jag älskar dig för alltid. Och din familj är verkligen en samling av guldhjärtade människor de med, allihopa, de har sin lilla speciella plats i mitt hjärta.
Jag är tacksam för mina mor och farföräldrar, som är en speciell bunt de med, och riktikt fina allihopa, de gör mig varm och trygg och jag är så himla glad att ni finns där.
Jag vill också tacka för att jag har mat på bordet varje dag och tak över huvudet, att jag har bra kläder och att jag kan dricka rent vatten ur kranen. Att jag har en bra hälsa, att jag har tillgång till bra sjukhus och en bra skola och utbildning.
Jag är tacksam för denna utmaning och detta äventyr som jag är på just nu. Är tacksam över familjen jag bor hos och att jag ens hade chansen att göra något sånt här som att plugga utomlands. Jag är tacksam över vännerna jag har fått här, Emily, Megan, Jackie och alla andra fina personer som har tagit hand om denna lite borttappade Svenska tjejen i USA.

Jag är tacksam för att vara jag. Och jag skulle inte vilja vara någon annan.
Tack så mycket, allihopa, allting och alla ni som läser detta, allt stöd och alla fina ord som får mig att vilja kliva ur sängen på morgonen.

Tack Tack Tack. Ja, nu har jag tackat. Thanks Giving är fullbordat. (+ all mat också, den var såå god)

Postat av: Dagge

Emma emma emma♥

Vi har sån tur som har dig(:

Tack♥

(De där med att väcka döda kan väl aldrig vara bra.. ? Eller..? haha)

2010-11-26 @ 07:18:19
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tårar i ögonen över att ha en sådan underbar dotter. Tack för dem fina orden och jag längtar efter en kram! <3

2010-11-26 @ 08:20:49
Postat av: Mathias

Emma, du är den bästa storasyster man kan han. Du kommer alltid att vara min storasyster fast jag är längre än dig XD. Men för mig kommer du alltid vara lång <3. Älskar dig Emma.

2010-11-26 @ 20:13:18
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag började fasen grina! xD

du är för söt! <3 <3

2010-11-27 @ 14:06:18
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Postat av: 'Tia' andra mamman

Stora tårar rullar på min kind...Du är den bästa Emma som finns, vi kommer Alltid att finnas där för dig! Bamsekram från oss alla!!

2010-11-27 @ 17:44:08
Postat av: Olivia

jag gråter med.. jag älskar dig så sjukt vännen<3 du är en av dom få personen som har en riktigt speciell plats i mitt hjärta. haha mitt skratt är ju... normalt?.. du är helt sjukt underbar emma grann, glöm aldrig det<3

2010-11-29 @ 22:19:31
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-