Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sunny Sunday

Idag var det mycket varmare och goare i luften må jag säga när jag, Lauren och miss Shari tog oss en shoppingrunda från halv 12 på morgonen till halv 6 på kvällen. Vi åkte till Forever 21 först där vi nog spenderade timmar och jag köpte upp alla mina 100 dollar jag tog ut för att shoppa med.. Hehe. Men allt var faktiskt inte till mig, utan jag var såpass duktig att börja julklapps shoppa när jag ändå var i farten. Men okejdå, nästan allt var till mig. Sedan åkte vi till "Studio Movie Grill", där det är som en liten restaurang fast det är en bio, jättecoolt var det och vi åt lunch samtidigt som vi såg den otroligt bra filmen Morning Glory som hade premiär för någon vecka sedan tror jag. Den var riktigt bra och sedan fortsatte vi våran shoppingrunda med Charming Charlie's, DSW och lite andra affärer. Jag hittade lite mer finfina grejer ska jag säga, och ett par skor! Vi fick leta länge men tillslut hittade vi ett par skor i min storlek, och jag gillade dem också så det passade ju perfekt.
Ëfter det så gick vi och fikade på Yoghurt Land, alltså, jag skojar inte när jag säger att Frozen Yoghurt är det bästa som finns, som är ätbart. Jag tror helt seriöst det. Det är så fruktansvärt gott.

Haha, ja här sitter jag och drömmer om yoghurt, när jag har ett inlägg att göra klart. Vi åkte hem hit (jag kommer kalla det här "hemma" i några dagar nu istället för att behöva förklara det varje dag) och vilade lite innan vi åkte över till the Heiners och åt middag, pratade och diskuterade allt från stora näsor till filmer och robotar.
Nu är jag här hemma igen, Lauren har åkt iväg till Collige igen och Mr Robert och Miss Shari har sagt godnatt, och lille Eric, deras katt, han är rädd för mig men jag sa godnatt till honom ändå. För att vara snäll liksom.
Nu ska jag snart sova tror jag, Mr Robert kör mig till skolan imorgon, vilket betyder att jag kan sova 45 minuter extra imorgon, men vilket också betyder att Mr Robert får sova typ 1 timma mindre än vanligt, haha. Men i alla fall, dessa människor är så snälla som det bara går. Så ni behöver inte oroa er ett dugg.

Godnatt!
Tänker på er.


Tyckte om den här skylten jag hittade i en affär.

Postat av: angelica

allt bra med dig? :)

2010-11-15 @ 13:58:36
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: frida

Godare än minidonuts på jul på Liseberg? Neeeee

2010-11-15 @ 18:05:15
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Jooooo Frida! Jooooo!

2010-11-15 @ 22:51:59
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Olivia

tänker på dig med <3 jag fattar dock inte skylten...

2010-11-16 @ 17:02:17
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-