Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Och måndagen är över

Jag åkte aldrig hem till Megan, planerna krashade lite i varandra och jag och Emily hamnade på Chilis med Miss Shari och Mr Robert i någon timma. Chilis är hur bra som helst, går alltid därifrån så galet mätt att jag knappt kan stå upp. Tydligen har förkylningen hittat tillbaka till mig och Emily var tvungen att ge mig medicin innan vi gick och åt. Lyckat nog så gav hon mig "night time" medicin. Vilket hjälper en att somna bättre. Och jag kände hur rummet snurrade lite ibland där inne på Chilis och när vi kom hem, vid 7 så krashade jag i soffan direkt och sov tills klockan var halv 10. Nu ska jag sova igen. Och vakna när jag vill imorgon, för jag har ingen skola. Jag har sagt det typ 4 gånger nu kanske men jag tröttnar inte.
Godnatt lingontratt. (Eller något sånt)

Note to self: Gör din matte review imorgon så att du har den klar. Och ät något.

Postat av: Dagge

Chilis♥

2010-11-09 @ 08:33:16
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Olivia

looooove chilis! jag har inte heller skola imon, kuul :D vi kan leka på skype? eller nått <3 haha gött att du gör en note to yourself

2010-11-09 @ 11:35:43
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-