Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

It's friday

(Well, not anymore for you maybe, but for Emma it is!)

Skypade i 2 timmar med Dagge som fyller 17 år imorgon (fast det var idag när vi skypade för henne). Ja i alla fall hon fyller år den sjätte, så gratta henne ordentligt, det förtjänar hon. Jag får väl kladda ihop en vacker dikt men det måste liksom vara hennes födelsedag för mig med för att jag ska få den rätta feelingen. Haha, nej jag vet inte, jag är bara lat och trött just nu så jag tar det imorgon.
Här borta har vi kollat på film och ätit pasta, och tror vi ska kolla på något mer snart, ja, jag får väl dra och kolla. Tänkte liksom bara höra av mig och säga att det är fredag (thank goodness) och att jag får sova hur länge jag vill imorgon. Vilket nog inte blir så länge ändå för jag kommer nog somna tidigt känner jag.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-