Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ibland blir livet lite krångligt

Jag tror inte jag har skrivit det här på bloggen men Kims mamma fick diagnosen Cancer förra veckan. Hon gick bort imorse och han och Grace har varit uppe i New York där hans föräldrar bor hela veckan, så Kim var där med sin mamma i slutet, och fick se henne en sista gång. Grace kom hem igårkväll men hon och Emily åker upp imorgon på morgonen för att gå på begravningen nästa vecka. Jag blir kvar här och ska bo med Miss Shari och Mr Robert till Onsdagkväll.

Ibland blir saker inte riktigt som man hade tänkt sig helt enkelt. Men Miss Shari och Mr Robert är jättefina och roliga människor så jag kommer klara mig bra tror jag. Eller det vet jag.
Jag tar med mig min vän datorn dit ikväll eller imorgon på morgonen (beroende på när jag flyttar dit) så jag ska nog kunna sköta bloggandet som vanligt, så att vissa av er inte dör av orolighet.

Nu ska snart jag, Grace och Emily titta på Charlie St Cloud, som kom ut på DVD i veckan.


Postat av: Olivia

älskade<3 har tänkt på dom ända sen jag fick reda på de.. min mamma är galen i den filmen, jag med, vill se den! orka att den kom ut på dvd i veckan, då lär de väl dröja tills den kommer hit.. puss på er där borta

2010-11-13 @ 01:02:48
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Dagge

Tänker på er<3

2010-11-13 @ 09:21:24
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Matilda

Usch låter hemskt! :(

Din fuskis!! hit kommer den inte ens på bio och "ni" har redan fått den på dvd! :(

fast jag har sett den ändå ;) hihi <3

2010-11-13 @ 17:07:58
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-