Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hej

Tror det är en smart ide för mig att sova nu, mina ögon går i kors efter att jag sov 2 timmar igårnatt och har varit uppe hela dagen idag, förutom när jag sov under halva lunchen (vilket var en kvart i en skrikig matsal med 500 andra tånårigar). Jag kom hem och satte mig i sängen för att sova men fastnade vid datorn som man brukar göra. Sedan var den barnvakt som gällde från halv 7 till halv 10, lagade mat, såg efter skrikande barn, byggde höga torn av lego, men mest pratandes med Megan, Tema och Abby. Vilket var trevligt, behövde lite tjej/fnitter-tid. Men nu är jag totalt död och ska gå i ide hade jag tänkt. Japp. Godnatt.

Skarp bild och så.. Ni kanske kan se att det är jag. Kanske. Det ser mest ut som en blåsfisk med en kisströja. En vit tröja med gult kiss på. Hahahha jag har så dålig natthumor så det är inte sant.
Och det är inte ens natt än. Klockan är bara 10.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-