Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Haha Daliah!

Daliah, en jättemysig och rolig tjej i min Artklass kom fram till mig idag och gav mig ett armband hon hade gjort. Haha, helt random. Hon gjorde min dag där. Och regnet, det ösregner ute och jag älskar det. Min tröja är pissblöt, bara för att jag gick från bussen till huset, vilket tar typ 20 sekunder. Lat som jag är tog jag på mig en tjocktröja istället för att byta tröja. Det torkar snabbt ändå.. kanske.

Och ja jag kunde tagit bättre bilder, men ni ser ju hur det ser ut och det är det viktiga.

Postat av: Olivia

gav hon dig de helt random? galen tjej, tänk om hon har lagt i en bomb i det.. Vet du va jag såg igår på tv? kvinnogäng, du vet sånna gäng som slår och dödar folk? knarkar osv, jag säger bara, HA INTE PÅ DIG RÖTT ELLER BLÅTT, vissa gäng dödar dig på grund av sånt, även om dom inte vet vem du är, jag blev skit orolig!!

2010-11-02 @ 22:38:13
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj, haha du låter rädd. Tro mig jag överlever, har inte hört om några mord alls sedan jag kom hit så ta det lugnt :)

Och jag och Daliah är vänner, så jag tror inte att hon la en bomb i det, i så fall är vi inte vänner längre, haha!

2010-11-02 @ 22:52:29
URL: http://grannis.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-